Wednesday, September 8, 2010 - , 0 comments

╔ To Hebe • 田馥甄 ╝ ♥


OhMyGod I look weird!! (screaming!!)

But never mind la, 'cause I got my 『To Hebe』 album!

CD Rama called me this morning and said the stocks are arrived and it's available to collect!

Good service huh!?

Then next time if have any new albums, I'll only pre-order them from CD Rama; Popular instead of the Victoria Music Centre @ Sungei Wang Plaza!

Members' rebate + phone informing service = 雙重優惠

Okay, back to the topic...

Since the cd is ready and meimei is hanging out @ Sunway Pyramid at the same time, so she had helped me to bring it back!

Thank you so much and I love you mei! *muacksss*

Deng deng deng deng~

Hebe's first solo album!






Limited pre-order gift ~ 330 音樂田 DVD



Lyrics book~

Second last page of the book~



Track list:

01. Love?
02. To Hebe
03. 離島
04. 沒有管理員的公寓
05. 我對不起我
06. 我想我不會愛你
07. 寂寞寂寞就好
08. 你太猖狂
09. 超級瑪麗
10. 給小孩 (Feat. 林宥嘉)
11. Love!

▲ That's the listing of the album and for mine ~ my own favourite songs are as follows: ▼

• To Hebe
我們應該 更堅強的存在 我們應該 阻止世界變坏
不只是哲學 不只是自己無害
愛 真相是愛
我告訴我自己 我告訴我自己 我告訴我自己
愛 要承擔
To Hebe

The last sentence "To Hebe", you wont hear it if you're not concentrating! ;b

• 寂寞寂寞就好
我寂寞寂寞就好 這時候誰也別來安慰擁抱
就讓我一個人去痛到受不了 想到快瘋掉 死不了就還好
我寂寞寂寞就好 你真的不用來我回憶裡微笑
我就不相信我會笨到忘不了 賴著不放掉
人本來就寂寞的 我總會把你戒掉

As usual, the saddest the song is, the most I like it!

• 我想我不會愛你
我想我不會愛你 這樣下去 渺小的自尊 都快要抛棄
我想我不會恨你 傷的痕跡 住在我心底 變成了秘密
我想我不會愛你 害怕失去 所以逞強的 遠遠看着你
我想我不會恨你 只是也許

• 你太猖狂
思念太猖狂 一個冷不防
一想起你 忙碌的生活變得空蕩蕩
對心事説謊 把你想到多麽的不堪
偉大的你 還想我怎樣

• 給小孩 (Feat. Yoga)
給小孩擁抱和糖 給小孩吻和柔軟
等他們變成大人 不覺得缺憾
給小孩燈和信仰 給小孩美和真相
這世界一定會變得 更簡單


Okay done!
Gotta run le~
xoxo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...