Friday, June 5, 2009 - 0 comments

compromise…

i finally have made the decision..
i went to cut my hair short again this morning..
hee..
okay lu..
did rebonding also..
wasted half of the day..
really no mood to study F5 la..
lazy to think so much arh..
haixzz..

你劃定楚河漢界 我不能輕易犯規
所有時間 都是先給了你優先權
不自覺 愛到不敢冒險
成了你的傀儡一年兩年
才看見我有多狼狽

愛到妥協 到頭來還是無解
綁著你 不讓你飛
歷史不斷重演 我好累
愛到妥協 也無法將故事再重寫
你已下最後通牒 我躲在我的世界

<ID精英> 還不錯看喲~
<福氣又安康> 要上映咯~
哎喲, 必須要等到考完F5才能看...

dad is going to china tomoro..
be careful er..
dun bring the H1N1's virus come back arh!!
:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...